Jakie projekty zrealizowaliśmy?
Zakupy Codzienne Carrefour
(Progressive Web Application)
Razem z siecią sklepów Carrefour zrobiliśmy redesign serwisu Zakupy Codzienne, wprowadzając całe mnóstwo innowacyjnych rozwiązań m.in. w sposobie prezentacji cen, personalizacji oferty i ścieżki zakupowej. Dostosowaliśmy sklep do nowej technologii jaką jest PWA. Naszym zadaniem było wprowadzenie nowych funkcji, istotnych z biznesowego punktu widzenia i przełożenie ich na pozytywne doświadczenia użytkowników podczas korzystania z e-sklepu. Kluczowa była też poprawa doświadczeń użytkowników na poziomie interfejsu i całego procesu zakupowego.
Czytaj więcej na blogu
Serwis Ultimo
Przy redesignie platformy Ultimo proces projektowy rozpoczęliśmy całodniowym warsztatem z pracownikami firmy, podczas których określiliśmy strukturę nowej strony, specyfikę branży i użytkowników. Na podstawie pogłębionej wiedzy warsztatowej oraz dobrych praktyk, zaprojektowaliśmy prototyp oraz projekt graficzny. Serwis został rozbudowany i pozwala teraz na łatwiejszy i szybszy dostęp do potrzebnych informacji. Zaprojektowaliśmy wyraźny podział na cztery grupy odbiorców strony, zachowując spójność.
Nowy serwis wzbudza większe zaufanie i uspokaja użytkowników. Naszym zadaniem było również ułatwienie użytkownikowi kontaktu z konsultantem oraz ogólna poprawa intuicyjności struktury i nawigacji serwisu.
Czytaj więcej na blogu
System do tworzenia kreacji reklamowych
Dla ING, jednego z największych banków w Polsce, pomogliśmy stworzyć platformę umożliwiającą samodzielne tworzenie nośników kampanii dedykowanych web i mobile. Stworzyliśmy narzędzie, które pozwoli osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe tworzyć samodzielnie banery i inne nośniki marketingowe w różnych wersjach, dopasowanych do serwisu www banku i aplikacji mobilnej.
Dodatkowo narzędzie ułatwia zarządzanie kampaniami i wymianę nośników pomiędzy osobami zarządzającymi.
Czytaj więcej na blogu
Interaktywny raport Polskich Sieci Elektroenergetycznych
W projekcie wykorzystaliśmy wysokiej jakości materiały wideo, połączone z obiektami 3D. W porównaniu do edycji ubiegłorocznej, przygotowana strona WWW zawiera więcej praktycznych narzędzi ułatwiających nawigację po serwisie, wyszukiwanie informacji oraz ich odbiór. Po raz pierwszy serwis dostosowano do potrzeb osób niedowidzących – nie tylko przez opcję powiększania tekstu, lecz również przełączanie na wersję z podwyższonym kontrastem. Pojawił się też syntezator mowy, który pozwala na odczytanie tekstu znajdującego się na stronie.
Czytaj więcej na blogu
Prezentacja portfolio produktowego marki Felix
We współpracy z marką przeprowadziliśmy redesign serwisu www, który miał kompozycyjnie współgrać z nowymi opakowaniami. Połączyliśmy różne huby internetowe w jeden spójny portal. Postawiliśmy na czytelniejszy układ treści oraz RWD. Dodaliśmy dział z akcjami skupiający się na aktualnościach marki. Odświeżyliśmy i tchnęliśmy życie w orzeszkopedię, dedykowaną poszerzaniu wiedzy na temat orzechów. Jako dodatkowy element w serwisie pojawiła się sekcja z przepisami bazującymi na produktach marki.
Czytaj więcej na blogu
Optymalizacja serwisu ŠKODA
Współpracujemy ze ŠKODA Polska już od ponad 12 lat. W przeprowadzonej optymalizacji bazowaliśmy na analizie danych, zebranych za pomocą Google Analytics i sesji wideo zachowań użytkowników w serwisie. Stworzyliśmy prototypy nowej architektury treści, a następnie nowe wersje ekranów serwisu przebadaliśmy z użytkownikami za pomocą eyetrackera. Kolejnym etapem po uruchomieniu nowej wersji serwisu, była jego ciągła optymalizacja na bazie testów A/B, analizy danych ilościowych z Google Analitycs i jakościowych z HotJar. Wideo z sesji użytkowników w serwisie pomogło nam zrozumieć, które obszary sprawiają problem użytkownikom i wymagają dalszego optymalizowania.
Czytaj więcej na blogu
To dalej nie wszystkie projekty, które mamy na swoim koncie! Na naszym blogu stale opisujemy case studies projektów, które zrealizowaliśmy.
Chcę zobaczyć więcej